miércoles, 30 de noviembre de 2016

Mulleres Colleiteiras Finalista en los Premios R de Ecoembes


El pasado 30 de Noviembre, se celebró la IV edición de los Premios R de Ecoembes donde se han reconocido las mejores iniciativas vinculadas con la sontenibilidad y el reciclaje. Previamente Mulleres Colleiteiras y Arquitecturas Sin Fronteras mandaron su candidatura y finalmente Mulleres Colleiteiras resultó finalista a la Mejor Iniciativa Social. Se trata de un gran reconocimiento a nivel nacional, por su labor en la prevención y el reciclaje de aceite doméstico usado, uno de los residuos más comunes y dañinos para el medioambiente.



lunes, 28 de noviembre de 2016

Mulleres Colleiteiras na Feira de Proxectos de Vida Feministas

Este pasado sábado, 26 de novembro, Mulleres Colleiteiras estivemos, xunto con outras compañeiras, no Mercado de San Agustín de A Coruña. O marco de referencia desta feira era a celebración feminista de iniciativas en prol da igualdade e a visibilidade de proxectos levados a cabo por mulleres.

Alí estivemos a repartir embudos co patrocinio de Edar Bens S.A., empresa involucrada neste proxecto e cuxo programa de recollida de aceite, en colaboración con Mulleres Colleiteiras, podes consultar aquí.

Falando con vós, estivemos a explicarvos o proceso de recollida e informándovos dos puntos repartidos por toda a cidade nos que podedes deixar as vosas botellas de aceite usado.






Fostedes moitas e moitos as que vos acercastedes para consultar e preguntar todo aquilo que descoñeciades sobre o proceso, e dende Mulleres Colleiteiras queremos darvos as grazas polo  voso interese e colaboración. 

Se non puideches acercarte, recorda que neste blog podes consultar o mapa de puntos de recollida, así como a maneira de depositalo e información de contacto, para falar persoalmente co noso equipo. 


Deixámosvos algunhas fotos da xornada e vémonos en vindeiras edicións!